środa, 26 sierpnia 2015

Rozdział 5

W mężczyźnie rozpoznalam Nialla co szczerze mówiąc nie było najlepszą opcją ponieważ jego cholernie sie bałam. Nie tyle bałam co go nie znałam, co ja gadam ja sie go boje i nic tego nie zmieni. Gdy on do mnie podszedł, usiadł koło mnie i po chwili ciszy odezwał sie :
-emmmmmm... Sorry ze tak wyszło nie chcialem tak ale nie mogłem się powstrzymać od zadania tego pytania-powiedzial i spuscil glowe na dół
-spoko to tez moja wina bo wiedzialam jakie sa zasady tej gry a i tak przysiadlam sie do was na wlasna odpowiedzialność, tylko zabolalo mnie to co powiedziala Holly. - powiedzialam a po moim policzku splynela jedna łza
-no wiesz ona taka jest ja tez za mily nie jestem ale ja to ja-powiedział to tak śmiesznie że nawet ja zaczęłam się śmiać a on razem ze mną
Gdy skończyliśmy sie śmiać to spytałam:
-dlaczego przyjechałeś autem?
-a dlaczego nie miałbym?
-bo piłeś?
-ja nie pije bo nie mogę. - powiedział czym mnie zaciekawił więc spytałam:
-dlaczego?
-nie twoja sprawa! - odpowiedział szorstko
-przepraszam, nie wiedziałam że to drażliwy dla ciebie temat-powiedziałam wystraszona
-sorry, po prostu gdy ktoś o to pyta to robie sie nerwowy ale nikt nie wie dlaczego nie pije i ma tak pozostać jasne?!
-jak słońce - odpowiedziałam
-zawieść cie do akademika? - spytał
-mógłbyś bo szczerze mówiąc to na autobus sie chyba nie doczekam-odpowiedziałam
-żaden autobus nie jezdzi tu o 3:00 w nocy-odpowiedział
Wsiadlam do jego auta, rozejrzalam sie po wnętrzu fotele z czarnej skóry i mnóstwo przycisków zdecydowanie to auto było drogie. Gdy podjechaliśmy pod akademik powiedziałam :
-dzięki za podwózke
Wyszłam z auta zamknęłam drzwi i poszłam w stronę akademika słyszałam ze Niall idzie za mną wiec przyspieszylam kroku, zobaczylam ze on tez przyspieszyl wiec zaczęłam biec a on zaraz za mną......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz